להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

בחירה במנעולן בקרית מלאכי זו בחירה הנראית כלא משמעותית על פניו. אך, שבכל מה שקשור לביטחון שלכם וביטחון יקירכם, אנחנו בפורטל מנעולנים 247 מאמינים שאין להקל בזה ראש. פורטל מנעולנים 247 נוצר כדי לתת לכם מענה עשרים וארבע שעות ביממה לכל מקרה של תקלה בדלת או במנעול. לא משנה באיזו שעה מתרחשת התקלה יש לפתור אותה באופן מקצועי כדי להבטיח שלא יווצרו פגמים כתוצאה מהתיקון. לכן, הפורטל שלנו מקפיד לעבוד עם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

מנעולן בקרית מלאכי זמין 24 שעות ביממה

 מנעולן בקרית מלאכי מחיר משתלם במיוחד  החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בקרית מלאכי בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן בקרית מלאכי

באילו מקרים יש להזמין מנעולן בקרית מלאכי?

עבודת מנעולן בקרית מלאכי רחבה ומתפרסת על פני הרבה נושאים. מנעולנים בקרית מלאכי למעשה יודעים את כל מה שהכרחי לדעת כאשר ניגשים לטפל בדלת או במנעול. פעמים רבות התקלה הנראית לעין היא רק סימפטום של פגם אחר בו יש לטפל גם כן. זאת אומרת שלא מספיק רק להחליף מנעול או לתקן ציר בדלת, אלא יש לראות את המכלול השלם ולהגיב אליו בהתאם. למנעולן מקצועי בניגוד לפורץ דלתות וכיוצא באלה, יש את היכולת לראות את כל הגורמים לתקלה ולתת מענה כנדרש מהתחלה ועד הסוף. כאשר אנחנו מדברים על תקלות בדלתות ומנעולים אנחנו מתייחסים גם לדלתות ברכב ומנגנוני נעילה של מנעול כספת לדלת מנעולן מקצועי יודע לפתור בעיות בקודן של הרכב ולהשתמש בכלים כבדים לפריצה של כספת. הכול בנשימה אחת. פירוט רחב אודות צורת העבודה בקרב המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 תוכלו לקרוא מיד.

כמה עולה שירות מנעולן בקרית מלאכי?

סוג השירות:

איך השירות מתבצע:

פורץ מנעולים בקרית מלאכי

עבודה עם מנעולים מתמקדת בחיבור שבין סוג המנעול לדרך התיקון הנכונה עבורו. שוק המנעולים הוא גדול מאוד. לאורך השנים האחרונות מתווספים אליו עוד ועוד מנעולים מסוגים שונים הבאים למלא מטרות שונות.

נרחיב כאן בקצרה על סוגי המנעולים הנפוצים:

  • מנעול צילינדר – מנעול שכיח בעל מנגנון מכני עליו נפרט עוד בהמשך.
  • מנעול אלקטרוני – מנעול בעל מנגנון נעילה חשמלי.
  • מנעול ביומטרי – מנעול אותו אפשר לפתוח בעזרת טביעת אצבע של המוזנים בתוכנה.
  • מנעול עליון – מנעול הממוקם בחלק העליון של הדלת.
  • מנעול חבוי – מנעול נסתר.
    ועוד.
כאשר מתקבלת קריאה על מנעול שיש בו תקלה, אנחנו בפורטל מנעולנים 247 שולחים מיד פורץ מנעולים מוסמך בקרית מלאכי אל עבר היעד. מטרת העבודה היא להחזיר את הדלת והמנעול לפעילות תקינה בהקדם האפשרי תוך שמירה מירבית על הדלת עצמה.

לפני ביצוע התיקון המנעולן יתשאל את הלקוח וינסה לדלות כמה שיותר פרטים חשובים לפתרון התקלה. ההמלצה שלנו היא לא לחסוך בפרטים ברגע הזה. תנו למנעולן להחליט איזה מידע הוא חשוב ואיזה קצת פחות.

מחיר החל מ – 200 ₪

פורץ דלתות בקרית מלאכי

פריצת דלת בקרית מלאכי היא אף פעם לא רק פריצה של הדלת. ברוב המקרים כאשר מתרחשת תקלה בדלת היא למעשה תקלה הנובעת מגורמים נוספים כמו משקוף שחוק או בלטות בעייתיות ברצפה. בנוסף, לדלתות שונות תפקידים שונים ומכאן החומר ממנו הן עשויות שונה בכל פעם ולכן דרך העבודה עליהן שונה. לדוגמא, דלת כניסה למשרד עשויה זכוכית צריכה שיטפלו בה אחרת מאשר דלת עשויה פלדה המיועדת למחסן בו מאוחסנים כלים חשובים.

השירות מתאים למגוון סוגי דלתות כמו דלתות עץ, דלתות פלדה, דלתות כניסה, דלתות פנים, דלתות בית, דלתות משרד, דלתות לממ"ד ועוד. בנוסף, השירות כמובן כולל עבודה עם כל מעטפת הדלת. מה שאנחנו קוראים לו בשפה המקצועית: כיוון דלתות.

גם בעבודה עם דלתות יש לתת מקום לתשאל את הלקוח כדי להבין ממה עשויה הדלת ומה תפקידה. המחקר הראשוני נותן למנעולן בקרית מלאכי את הרקע המתאים לבחירת הכלים בהם הוא ישתמש וממקד אותו בביצוע העבודה.

אנחנו יודעים שתקלות לא תמיד מתרחשות ברגעים הכי נוחים לכך ולכן אנחנו מקפידים על מתן מענה מהיר ומקצועי. במידה ויש צורך בהחלפה של הדלת מתקין דלתות מקצועי נשלח לביצוע העבודה.

מחיר החל מ – 200 ₪

החלפת צילינדר בקרית מלאכי

מנעול צילינדר הוא מהמנעולים השכיחים שיש בארץ ובחו"ל.
מכיוון שמנעול צילינדר מבוסס על מנגנון מכני קל לייצור עם יכולות ביצוע גבוהות, הוא הפך למנעול פופולרי בקרב חברות ייצור רבות שלכל אחת מהן מנעול צילינדר מיוחד משלה. בין המנעולים המוכרים ניתן למצוא את ייל סמארט, MT5 של מולטילוק, צילינדר של רב בריח, צילינדר מגנום ועוד.

בנוסף, קיימים מנעולי צילינדר שונים בעלי מנגנוני נעילה הבנויים אחרת זה מזה. כגון מנעול צילינדר גלגל המלווה בגלגל שיניים או צילינדר כפתור לו מנעול קבוע בחלק הפנימי של הדלת. כמובן שניתן תמיד להשתמש במנעול צילינדר לשון שהוא הדגם הפשוט ביותר והנמכר בעולם.

קיימים מנעולי צילינדר בעלי איכויות נעילה שונות. הנפוצים שבהם הם: מנעול צילינדר עם כרטיס חכם (מנעול צילינדר הנפתח בעזרת כרטיס חכם) ומנעול צילינדר אחיד (משמע, קבוצה של מנעולים הנפתחים בעזרת מפתח מאסטר אחד. חביבים במיוחד על בתי הארחה ומלונות). השירות מתאים למגוון מנעולי צילינדר הקיימים בשוק צילינדר מולטילוק, צילינדר פרפר, צילינדר שריונית חסם ועוד.

עבודה עם מנעול צילינדר לא שונה במהותה מהעבודה עם כל מנעול אחר. אלא שבעבודה עם מנעול צילינדר קיים דגש רב יותר על סוג המנעול אשר יחליף את המנעול הישן. מנעולי צילינדר מגיעים במגוון צורות ודגמים וגם בשוק הזה כמו בשווקים רבים אחרים יש מנעולים איכותיים יותר ופחות.

אנחנו בפורטל מנעולנים 247 ממליצים להתייעץ עם איש המקצוע לפני ההחלפה של המנעול. שימוש במנעול איכותי יכול להבטיח את תקינות של הדלת ושל מגנון הנעילה שלה לשנים רבות קדימה. בתום העבודה, עם החלפת המנעול, מנעולן בקרית מלאכי ייתן ללקוח אחריות כנדרש.

מחיר החל מ – 300 ₪

פורץ כספות בקרית מלאכי

תחום הכספות הוא תחום ייחודי בעבודת המנעולן. מכיוון שהוא נע בין כספות קטנות בהן יש לטפל בעדינות רבה מאוד, לעומת כספות משוריינות או כבדות אותן יש לפרוץ בעזרת כלים חמים. העולם מתקדם במהירות ומאפשר לשוק לייצר כספות איכותיות במחירים נמוכים יחסית מבעבר. מה שהופך את הכספות מפריט נחשק הנמצא בשימוש על ידי מעטים, לפריט חובה כמעט בבתים רבים ומשרדים.

השירות של פריצת כספות טוב למגוון רחב של סוגי כספות, כדוגמת: כספות ביתיות, כספות משרד, כספות דיגיטליות (כספות להן בנוסף למנגנון המכני מנגנון חשמלי), כספות משוריינות (כספות בעלות דלת משוריינת), כספות כבדות (כספות העשויות שתי שכבות כדי להכביד על המשקל של הכספת ולמנוע גניבה של כולה), כספות חסינות אש, ועוד.

במידה ואתם מגיעים למצב בו יש לפרוץ את הכספת אנחנו תמיד שולחים פורץ כספות מוסמך שיהיה בכוחו לפרוץ את הכספת ביעילות. אנחנו יודעים שבכל הקשור לכספות מדובר בנושא רגיש ולכן מקפידים כי כל פורצי הכספות שלנו יחזיקו ברשותם תעודת יושר ממשטרת ישראל.

המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 יודעים לפרוץ את כל סוגי הכספות על הצד הטוב והמקצועי ביותר.

מנעולן בקרית מלאכי מחיר החל מ – 200 ₪

שירותי מנעולנים בקרית מלאכי

אנחנו יודעים כי הרגעים מחוץ לדלת נעולה או מנעול תקוע יכולים להיות מלחיצים ולא נעימים. הנטייה המובנת ברגעים כאלה היא להזמין את איש המקצוע הראשון שמוצאים או לפתור את התקלה בכוחות עצמכם. אלא, שהניסיון מלמד כי עבודה לא מקצועית יכולה להביא לנזק גדול יותר בהמשך. בדיוק בשביל זה חשוב להיעזר באנשי מקצוע מיומנים הזמינים לכל קריאה במהירות. המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 מתבצעים החלפת מנעולים בקרית מלאכי עשרים וארבע שעות ביממה במהירות ובמקצועיות. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל עת כדי שתקבלו שירות מקצועי ואיכותי שיפתור את התקלה מא' ועד ת'.

הזמינו מנעולן בקרית מלאכי 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247