להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

לא פעם אנחנו מגלים מקרים בהם התרחשה תקלה בשעה כזו או אחרת לאורך היממה ובני הבית או המשרד החליטו לוותר על קריאה לעזרה ולנסות לפתור את התקלה בעצמם. עד שאנשי המקצוע של "מנעולנים 247" הגיעו למקום זה כבר היה מאוחר מדי. הנזק היה גדול יותר ממה שהוא היה יכול להיות אם רק היו נותנים לאיש מקצוע לטפל בבעיה. לכן הקמנו את הפורטל מנעולנים 247 כדי לספק לכם שירות מקצועי ומיומן של מנעולן בקרית אונו בכל שעה.

מנעולן בקרית אונו זמין 24 שעות ביממה

 מנעולן בקרית אונו מחיר משתלם במיוחד החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בקרית אונו בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן בקרית אונו

באילו מקרים יש להזמין מנעולן בקרית אונו?

בשביל להבין מתי אתם יכולים לקרוא למנעולנים בקרית אונו ראשית יש להבין לעומק מה עבודת המנעולנות כוללת. עבודת המנעולנות מתייחסת למעשה לכל מה ששייך למנגנון הנעילה. איפה ניתן למצוא את אותם 'מנגנוני נעילה' אתם שואלים? מנגנון הנעילה נמצאים בכל מקום. החיים שלנו פשוט מלאים במנגנוני נעילה. אם זה במשרד, בבית, בבתי הספר, במחסן של הגינה, במרכז המסחרי, ממש בכל מקום. אנחנו חיים בעולם דינמי ומשתנה. מה שמביא לשוק מנעולים איכותיים יותר ויותר הדורשים טיפול מקצועי ומיומן. כאמור, לא פעם תקלה נראית כאירוע פשוט ונקודתי. אלא שבמבט לעומק מבינים כי לא רק שהיו סימנים מקדימים להופעתה של התקלה אלא שחלקים שונים במנגנון הנעילה פגומים מיסודם. לכן, חשוב לנו להדגיש כי הגעה של איש מקצוע יכולה להיות קריטית ולמנוע נזקים רבים וגדולים בהמשך.

כמה עולה שירות של מנעולן בקרית אונו?

השירותים שלנו:

איך השירות מתבצע:

פורץ מנעולים בקרית אונו

עולם המנעולים, כאמור, משנה את פניו כמעט בכל יום מחדש. אנחנו חיים בעולם דינמי בו אנו רוצים לקבל הכול באופן הכי מדויק ומתאים עבורנו. לכן אין מין הנמנע כי נמצא דגמים חדשים צצים כמעט בכל יום.
אל כן ניתן להתייחס בכל זאת לכמה מהמנעולים הנפוצים יותר בתעשיית המנעולים.
מנעול צילינדר (מנעול עם מנגנון מכני פשוט), מנעול צירופים (מנעול אשר נפתח רק בעזרת צירוף של מספרים מסוימים), מנעול ביומטרי (נפתח בעזרת טביעת האצבע של האדם המוזן בתוכנה), מנעול חשמלי (מנעול שמנגנון הנעילה שלו חשמלי ולא מכני), מנעול עליון (מנעול הנמצא בחלקה העליון של הדלת), מנעול חבוי ועוד.

אנחנו מאמינים כי אין סיבה לחכות לאיש מקצוע איכותי בכל שעה ביממה יותר מההכרחי. כאשר אנחנו אומרים הכרחי אנחנו מתכוונים לזמן העובר בין גילוי התקלה והזמנת העבודה. אתם לא צריכים להמתין ולהתקשר שוב ושוב בשביל לקבל שירות ראוי. תנו לנו לקחת את האירוע מכאן ולסייע לכם עד כדי החזרה מלאה של הדלת לשגרה מלאה. לשירות מהיר הזמינו פורץ מנעולים מוסמך בקרית אונו באמצעות הפורטל שלנו בכל שעות היממה.
מחיר החל מ – 200 ₪

פורץ דלתות בקרית אונו

דלתות זה עולם שלם לו חוקים משלו. דלת היא הרבה פעמים לא רק דלת, אלא חלק קוהרנטי ומשמעותי של עיצוב הבית.
כאשר מנעולן ניגש לתקן את הדלת עליו להתייחס למספר פרמטרים משמעותיים:
הראשון הוא להבין מאיזה חומר הדלת עשויה ולמה היא משמשת. כמו ההבחנה בין דלת פלדה שיוצרה עבור ממד לעומת דלת זכוכית המיועדת למשרד.
החלק השני של העבודה הוא להתייחס למעטפת הדלת בפעולה הנקראת בשם 'כיוון דלתות'. כיוון דלתות הוא תהליך שמטרתו לשמור על מעטפת הדלת ולוודא כי זו פעולת באופן תקין. אמנם קשה להבחין בכך, אבל אין כל ספק כי יש קשר ישיר בין מעטפת הדלת לתקינותה.
סוגי הדלתות להם השירות מיועד הן: דלתות עץ, דלתות פלדה, דלתות למשרד, דלתות לממד, דלתות לבית, דלתות למשרד, דלתות פנים, דלתות כניסה וכן הלאה.

העבודה מתחילה עם התקשרות של הלקוח למוקד והתחלת תהליך של בירור התקלה ומתן מענה ראוי.
לעיתים, קורה והדלת תקינה לחלוטין אלא שאחד מבני הבית שכח את המפתח. במקרה כזה נרצה לשלוח איש מקצוע אשר יבצע פריצת דלת בקרית אונו במהירות בתהליך פשוט וקל שהרי הדלת עובדת כנדרש.
במקרים אחרים נוכל להבין כי נדרשת התקנה של דלת חדשה ולכן כל שיש לעשות הוא לקבוע שעה נוחה עם הלקוח לביצוע העבודה באופן יסודי כך שלא יופיעו תקלות בעתיד. ההמלצה שלנו היא כבר ברגע ההתקשרות לא לחסוך בפרטים על מנת שנוכל לתת את השירות הנכון ביותר עבורכם.
מחיר החל מ – 200 ₪

החלפת צילינדר בקרית אונו

מנעול צילינדר הוא מנעול שכיח במיוחד בארץ ובעולם. כולנו יודעים שלא פעם הפשוט הוא הכי טוב. זה מנעול הצילינדר. מדובר במנגנון נעילה מכני פשוט מאוד בבסיסו מה שמאפשר ייצור רב של המנעול וקבלת תוצאות מעולות בכל פעם.
השימוש במנעול עם מנגנון מכני משמעותי במיוחד כאשר אנו רוצים שהנעילה של הבית או המשרד לא תושפע מהפסקות חשמל כאלה ואחרות.
מנעול צילינדר הוא מנעול בעל נתח שוק גדול עד כדי כך שלחברות מנעולים שונות יש דגמים ייחודיים להן של מנעולי צילינדר.
דוגמאות למנעולים מהסוג הזה ניתן למצוא בחברת ייל בדוגמת 'ייל סמארט', לרב בריח יש את 'צילינדר רב בריח', דוגמא נוספת היא 'מולטילוק MT5' ועוד.

לא רק זה, אלא ישנם מנעולי צילינדר בשוק המנעולים להם הוסיפו שינויים במנגנון על מנת לתת פתרונות מדוייקים לצרכים כאלה ואחרים.
לדוגמא: 'צילינדר גלגל' זה צילינדר לו מחובר גלגל שיניים למנגנון, 'צילינדר כפתור' הוא מנעול צילינדר לו מפתח קבוע בחלקה הפנימי של הדלת, 'צילינדר עם כרטיס חכם' זה מנעול צילינדר הנפתח בעזרת כרטיס חכם, מוכר במלונות וכיוצא באלו. קיימים מנעולי צילינדר שונים ומגוונים בשוק עבור כולם תוכלו לקבל שירות מקצועי.

העבודה גם כאן מתחילה מתוך נקודת הנחה כי אנחנו לא רוצים ליצור מצב בו תמתינו חסרי אונים לאנשי מקצוע.
לא פעם במהלך התיקון אנו נדרשים להחליף את מנעול הצילינדר כליל ולהתקין אחד חדש. מנעולן בקרית אונו יגיע אליכם עם מנעולים איכותיים ויכול אף לבצע החלפת מנעול פלדלת ולשכפל מפתחות חדשים עבור בני הבית מפתחות במידת הצורך.
מחיר החל מ – 300 ₪

פורץ כספות בקרית אונו

עולם הכספות גדל מאוד בשנים האחרונות. הביקוש לכספות הלך וגדל אחרי ששנים רבות הוא היה שייך למיעוט אנשים בעלי עושר רב. היום אנחנו מבינים שאם אנחנו רוצים להגן על חפצים כאלה ואחרים יש להשתמש בכספת איכותית.
לכספות יכולים להיות מנגנוני הגנה שונים ולעיתים אלה יכולים להופיע באותה כספת ממש.
לכל כספת יעוד ואופן ייצור שונה:
כספות ביתיות יהיו לרוב קטנות מכספות משרד.
– כספות כבדות אלה הן כספות שמטרתן למנוע גניבה של הכספת כולה בזכות המשקל הרב שלה, לעומתה כספת משוריינת היא כזו לה מעטפת עבה המונעת חדירה מבחוץ.
– כספת חשמלית מבוססת על הזנת סיסמה מיוחדת ועוד.
לכל כספת דרך הפריצה הנכונה אליה והכלים הרלוונטיים לטיפול בה.

אנחנו מכירים את עולם הכספות ומבינים עד כמה התחום עלול לעורר רגישויות כאלה ואחרות.
לכן חשוב לנו שבכל הקשור בטיפול בכספות יגיעו אנשי צוות מקצועיים בעלי ניסיון רב שיהיה בכוחם לתת מענה מלא לכל תקלה או בעיה שעלולה לצוץ במנגנון נעילה כזה או אחר של הכספת.
מנעולן בקרית אונו מחיר החל מ – 300 ₪

שירותי מנעולנים בקרית אונו זמינים 24 שעות ביממה

עבודת המנעולנים היא עבודה הדורשת ידע רב, חשיבה מחוץ לקופסא, יצירתיות והיכולת להקיש מתחום אחד לאחר. הגיוון בעבודה הזו והחשיבות שלה לחיי היום יום שלנו מחייבים שימוש באנשי מקצוע איכותיים, מקצועיים, היודעים לעשות את העבודה. אנחנו מקפידים על כך שכל אנשי הצוות שלנו יקבלו תעודת יושר ממשטרת ישראל ויהיו בעלי כל הרישיונות הרלוונטיים לעיסוק בתחום. אנחנו בפורטל מנעולנים 247 מחויבים לתת לכם את המענה הטוב ביותר בכל מקום ובכל שעה. להחלפת מנעולים בקרית אונו ולמגוון שירותי מנעולנים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל מענה מקצועי.

מנעולנים בקרית אונו 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247