להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

אין לנו דרך למנוע מכם להיתקל בתקלה כזו או אחרת בדלת או במנעול. הנתונים מראים כי במהלך חייכם לא תוכלו להימנע מפגישה עם מנעולן מקצועי. אנחנו כן יכולים להבטיח כי השירות אותו תקבלו ימנע מכם להיפגש עם אנשי מקצוע שוב ושוב תוך ניסיון לפתור את התקלה. אנחנו ב"מנעולנים 247" הקמנו פורטל אינטרנטי חינמי נוח לשימוש דרכו תוכלו לקבל שירות מקצועי ואיכותי של מנעולן ברמת השרון בכל שעה. אתם רק צריכים ליצור איתנו קשר. אנחנו כבר ניקח את זה מכאן.

מנעולן ברמת השרון זמין 24 שעות ביממה

שירות מנעולן לתושבי רמת השרון במחירים הכי משתלמים מ 150 שקלים!
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך ברמת השרון בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

מנעולן ברמת השרון

באילו מקרים יש להזמין מנעולן ברמת השרון?

עבודת המנעולנות היא עבודה הכוללת בתוכה תחומים ותתי תחומים מגוונים. ניתן להזמין מנעולנים ברמת השרון עבור כל תקלה בדלת או במנעול וגם לצורך החלפת מנעול פלדלת בין היתר. כאשר אנחנו אומרים דלת או מנעול אנחנו בהחלט מתכוונים לזה. מנעולן יכול לפתור לכם בעיה בקודן של הרכב, לפרוץ לכספת, לטפל בדלת של המחסן, בבית, במשרד ואפילו בארון החשמל שבחוץ. עבודת המנעולנות מתייחסת לכל העבודה מההתחלה ועד הסוף.

בשוק קיימים לא מעט אנשי מקצוע שיכולים לפתור את הבעיה באופן מיידי – לפתוח לכם את הבית או לפרוץ את המנעול, אבל אין להם הכלים לראות את כל המכלול של מנגנון הנעילה מההתחלה ועד הסוף. לא פעם תקלה במקום אחד במנגנון הנעילה יכולה להשפיע על אזורים אחרים. דלת שלא נסגרת לא תאפשר למנעול להיסגר באופן תקני וכן הלאה. לכן לנו בפורטל מנעולנים 247 חשוב להביא לכך שהמנגנון כולו יעבור בדיקה ותיקון מקיפים כדי לשמור על הראש שלכם שקט לאורך זמן.

כמה עולה שירות של מנעולן ברמת השרון?

סוג השירות:

כיצד השירות מתבצע

פורץ מנעולים ברמת השרון

מנעולים הם עולם ומלואו מלא בניואנסים ודיוקים כאלה ואחרים.
עולם המנעולים מורכב ממנעולים פשוטים מאוד המיועדים לצרכים בסיסיים ויכולים לעלות כמה עשרות שקלים בודדים. מנעולים יכולים להגיע גם לרמות גבוהות יותר של תחכום ואיכות מה שמעלה את המחיר שלהם לעשרות, מאות ואלפי שקלים.

לא נוכל כמובן לפרט כאן על כל מנעול ומנעול הקיימים בשוק. כן נוכל להתייחס למנעולים המוכרים שבהם:
מנעול צילינדר (מנעול בעל מנגנון מכני פשוט), מנעול חשמלי (מנעול שמנגנון הנעילה שלו מבוסס על חשמל), מנעול צירופים (מנעול הנפתח בעזרת צירוף מספרים), מנעול ביומטרי (מנעול שנפתח בעזרת טביעת אצבע של המוזנים בתוכנה) מנעול עליון (מנעול הממוקם בחלקה העליון של הדלת), מנעול חבוי (מנעול שלא רואים אותו) וכן הלאה.

העבודה מתחילה קודם כל באבחון של הצרכים ע"י פורץ מנעולים מוסמך ברמת השרון והתאמה של שירות מתאים.

כאמור, הפורטל שלנו נוצר כדי להעניק לכם שירות איכותי ומקצועי בכל שעה.

תוכלו להיעזר במנעולן ברמת השרון גם בשכפול מפתחות במידה ועולה הצורך.

מנעולן ברמת השרון מחיר החל מ- 200 ₪

פורץ דלתות ברמת השרון

השירות של פריצת דלת ברמת השרון מתאים למגוון סוגים של דלתות. אנחנו מדברים על מגוון סוגי דלתות: דלתות עץ, דלתות פלדה, דלתות לבית, דלתות למשרד, דלתות פנים, דלתות חוץ, דלתות לממד וכן הלאה.

העבודה מתמקדת בשימור האסתטיקה של הדלת שהרי פעמים לא מעטות אנחנו רוצים שהדלת תהיה מרכיב משמעותי בעיצוב הבית. אבל כמובן בלי לפגוע ביעילות של תיקון מנגנון הנעילה מא' ועד ת'.

עולם הדלתות מכיל בתוכו גם את כל העבודה על מעטפת הדלת בתהליך לו אנו קוראים 'כיוון דלתות'. תהליך של כיוון דלתות מביא לכך שמעטפת הדלת עובדת כנדרש, משמע שהמשקופים והבלטות על הרצפה לא מונעים מהדלת להסגר.

גם כאן חלק משמעותי מהעבודה מתחיל עם בירור מעמיק של מנעולן ברמת השרון מול הלקוח לגבי סוג המקרה לשמו הוא ביקש סיוע.

כאשר אנחנו מדברים על דלתות קיימים שלושה מקרים עיקריים של בקשה לסיוע.

  • דלת טרוקה: מקרה בו הדלת נעולה ומשהו שכח את המפתח. כולנו מכירים את התחושה. זה לא נעים אבל זה לא אומר שמדובר בתהליך תיקון שאמור לקחת יותר מכמה דקות. הרי הדלת תקינה לחלוטין.
  • דלת פגומה: במקרה הזה או שהדלת עצמה לא מתפקדת כנדרש או שמשהו במעטפת הדלת פגום. במקרה הזה נשלח אליכם איש מקצוע מיומן במהירות המרבית כדי לתקן את הדלת ולהחזירה לפעילות תקנית במהירות.
  • התקנה של דלת: לעיתים מכל מיני סיבות, אם אלה סיבות עיצוביות או עניינים של ביטחון עולה הצורך בהחלפה של הדלת. במקרה כזה נשמח שתיצרו איתנו קשר, התייעצו עמנו על סוג הדלת אותה תרצו להתקין וקבעו שעה נוחה להתקנה.

מחיר החל מ – 200 ₪

החלפת צילינדר ברמת השרון

אין לנו ספק כי נתקלתם במנעול צילינדר יותר מפעם במהלך חייכם. מנעול צילינדר הוא מנעול שכיח ונפוץ במיוחד.

מנעול צילינדר מבוסס על פטנט מכני פשוט וקל המאפשר ייצור מוגבר של המנעול תוך שמירה על תוצאות מעולות בכל פעם מחדש.
המנעול מופיע בצורות שונות. ישנן חברות מנעולים שייצרו מנעול צילינדר ייחודי עבורן. יכול להיות ששמעתם את שם החברה ולא הבנתם שלמעשה מדובר במנעול צילינדר המבוסס על אותם עקרונות.
מנעולי צילינדר מהסוג הזה הם: מנעול צילינדר ייל סמארט, צילינדר מגנום, מולטילוק MT5, צילינדר רב בריח ועוד.

כמו כן ניתן למצוא מנעולי צילינדר להם הוסיפו אלמנטים כאלו ואחרים על מנת לספק לכל לקוח את המנעול המותאם בדיוק עבורו.
מנעולים כאלה הם: צילידנר כפתור, צילינדר עם כרטיס חכם, צילינדר אחיד וכן הלאה.

העניין המרכזי במנעול צילינדר הוא שכמו לחפצים רבים אחרים, גם לו יש נטייה להישחק לאורך השנים. במיוחד אם מדובר במנעול פשוט במיוחד.

ניתן להבחין בסימני השחיקה המוקדמת כמו סיבוב קל מדי של המפתח בחור המנעול, מפתח שנתקע ועוד. לכן, המנעולנים שלנו מגיעים מצוידים במנעולים חלופיים כדי לאפשר החלפה של המנעול כבר במהלך התיקון.

אנחנו ב"מנעולנים 247" מקפידים לעבוד עם מנעולים איכותיים. אנחנו מאמינים שכאשר זה מגיע לביטחון שלכם ושל בני הבית שלכם מגיע לכם לא פחות מהטוב ביותר.

מחיר החל מ – 300 ₪

פורץ כספות ברמת השרון

עולם הכספות הוא עולם מלא ומאתגר במיוחד. גם בתחום הזה כמו בתחומים אחרים אנחנו כלקוחות תמיד נשאף לטוב ביותר. לכן לכספות שונות הותאמו מנגנוני הגנה כאלה ואחרים על מנת לעמוד בדרישות הלקוח בכל מצב.

הכספות המוכרות בתחום הן:

  • כספות ביתיות: קטנות יותר לרוב מיועדות לחפצים בעלי ערך סנטימנטלי והיסטורי.
  • כספות משרד: גדולות יותר, מיועדות לשמירה של ציוד רגיש וכסף יקר ערך.
  • כספות דיגיטליות: כספות שמלבד המפתח שלהן מבוססות על מנגנון הגנה דיגיטלי.
  • כספות משוריינות: כספות בעלות כמה שכבות הגנה קלות יותר ופחות על מנת להקשות על פריצה עם כלים חמים.
  • כספות כבדות: כספות שמטרתן להקשות על גניבה של הכספת כולה
  • כספות חסינות אש ועוד.
אחרי שנים של ניסיון אנחנו יכולים להעיד עד כמה תחום הכספות עלול לעורר סוגים שונים של רגישות.
אנחנו ערים לכך ואנחנו רוצים להעניק לכם מהידע שלנו והניסיון תוך שמירה על איכות החיים שלכם ובעיקר – על השקט הנפשי. לכן כאשר אנחנו מדברים על פריצה של כספות אנחנו מקפידים לשלוח את אנשי הצוות הטובים ביותר שלנו להם תעודות יושר ממשטרת ישראל.מחיר החל מ – 200 ₪

שירותי מנעולנים ברמת השרון

אנחנו ב"מנעולנים 247" רוצים שהתקלה תיפתר בפעם אחת. אנחנו לא מעוניינים לקבל אתכם חזרה שוב ושוב. שכן, אם זה המצב לא עשינו כלום. לכן אנחנו בוחרים בכל פעם מחדש להעמיד לשירותכם אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים על מנת לשמור על איכות העבודה ללא פשרות. אנחנו מבצעים החלפת מנעולים ברמת השרון עשרים וארבע שעות ביממה מכיוון שתקלות לא מעדכנות אותנו מראש לפני שהן קורות ואין שום סיבה שתעמדו מולן חסרי אונים. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר באמצעות הפורטל וליהנות משירות אישי ומקצועי.

מנעולנים ברמת השרון 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247