להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

מחפשים מנעולן בראשון לציון? להזדקק למנעולן זו לא חוויה נעימה. אנחנו זקוקים לדלת הבית, המשרד או הכספת שלנו שתגן עלינו מפני איומים והפרעות מבחוץ ולא שתעכב אותנו בדרך הביתה, לעבודה או לכל משימה שעלינו לבצע. והחלק הכי גרוע הוא כשזה קורה בפתאומיות ובדיוק בזמן הכי לא מתאים. אז מה עושים? נכנסים אלינו לפורטל מנעולנים 247, מתקשרים למוקד שלנו ותוך דקות יש לכם את פרטי ההתקשרות של המנעולן שיחלץ אתכם מצרה 24 שעות ביממה.

מנעולן בראשון לציון זמין 24 שעות ביממה

מנעולן בראשון לציון מחיר ללא תחרות החל מ 150 ₪
מנעולן מוסמך לפריצת כל סוגי המנעולים
מנעולן מוסמך בראשון לציון בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

מנעולן בראשון לציון

באילו מקרים יש להזמין מנעולן בראשון לציון?

דמייני את התמונה הבאה: יצאת לבלות עם החברות שלך בפאב האהוב עליכן בראשון לציון. זה ערב יום רביעי ומחר יש לך מצגת חשובה להעביר בעבודה, ולכן הודעת לכולן מראש שאת חייבת לחזור הביתה מוקדם… אבל אתן נהנות יותר מדי, ולא שמות לב לשעה. לפני שאת שמה לב, כבר אמצע הלילה והראש שלך עדיין מסתחרר. גשם מתחיל לרדת, ואת מחליטה לקחת מונית הביתה כדי לא להיות לבדך בגשם בשעה מאוחרת. הנהג אדיב ומביא אותך ממש עד דלת הבית, את יכולה כבר להריח את המיטה שלך… אבל לא. כשאת מסובבת את המפתח בחור המנעול, את שומעת רק סדרת קליקים מבשרי רעות והדלת לא נפתחת. את תקועה מחוץ לבית, בגשם, וחייבת לקום מוקדם מחר בבוקר. מה תעשי?

כל מי שנקלע למצב שכזה, הרגיש באותו רגע שהוא נכנס לבעיה רצינית. אבל המצב לא נורא כמו שהוא אולי נראה באותו רגע. כי למען האמת, ניתן להזמין הביתה מנעולנים בראשון לציון בקלות ובמהירות, גם במצבי חירום.

כמה עולה שירות של מנעולן בראשון לציון?

השירותים שלנו:

איך השירות מתבצע:

פורץ מנעולים בראשון לציון

אם איבדתם את מפתח הדלת שלך או אם נתקלתם בבעיה טכנית במנגנון המנעול, אם נשבר המפתח בתוך הצילינדר וכן הלאה – אתם זקוקים לפורץ מנעולים מוסמך שיידע לתקן את הבעיה, לפרוץ את המנעול או להחליף חלק מהמנגנון או כולו. כך תוכלו לחזור להשתמש בדלת שלכם כרגיל.

תוכלו למצוא פורץ מנעולים בראשון לציון אם אתם מחפשים פריצה עבור מנעול צילינדר או מנעול צירופים, בנוסף לכל סוג אלקטרוני ומתקדם יותר של מנעול: מנעול חשמלי, מנעול ביומטרי, מנעול אלקטרוני, וכן הלאה.

פורץ מנעולים מוסמך יגיע לפרוץ גם מנעול עליון או מנעול חבוי.
להחלפת מנעול פלדלת, הזמינו פורץ מוסמך שיודע לעבוד עם המוצרים של החברה המורשית ושהעבודה שלו לא תפגע בכיסוי האחריות שאולי יש לכם עדיין על הדלת.

בתוך דקות ספורות תוכלו למצוא את עצמכם בטלפון עם שירות פורץ מנעולים מוסמך בראשון לציון, להסביר לו את אופי הבעיה ולקבל ייעוץ טלפוני או להזמין אותו בהקדם האפשרי – כולל הזמנת חירום מיידית בכל שעה להגיע אליכם הביתה ולפתור את הבעיה על המקום.

מנעולן בראשון לציון מגיע לאזור התקלה עם סט הציוד שלו על מנת לבצע את הפריצה בזריזות ולשחרר אתכם מהבעיה שלכם, בקלות ובמחיר שפוי.

מנעולן בראשון לציון מחיר החל מ- 200 ₪

פורץ דלתות בראשון לציון

נתקלתם בבעיה עם כיוון דלתות? יש לכם תקלה במנגנון הדלת עצמה ואתם זקוקים לפורץ דלתות שיאפשר לכם להיכנס לביתכם או לצאת ממנו? מצאתם את עצמכם נעולים בחדר אחד בבית בעוד שהתינוק שלכם בוכה בחדר השני?

אל בהלה. הזמינו פריצת דלת בראשון לציון באופן פשוט ונוח באמצעות הפורטל. אנו מציעים שירותי פריצה עבור דלתות הכניסה, דלתות לממד, דלתות פנים, דלתות למשרד, או דלתות לבית.

אמצעים מיוחדים יינקטו על מנת לא לפגוע במנגנון הדלת אם יש דרך להימנע מכך, גם כאשר מדובר בפריצה ו/או תיקון של דלתות פנים וגם בדלתות פלדה.

הזמינו פורץ דלתות מוסמך כדי לפתור את הבעיה בקלות ובמהירות.

עדכנו אותו מראש באיזה סוג דלת מדובר, שכן קיים בשוק מגוון רחב של דלתות לפי מיקומן במבנה, חומר הגלם מהן הן עשויות, רמת האיכות, סוג המנעול, וכן הלאה. למשל, לדלתות רב בריח או דלתות פלדלת נעדיף לשלוח אליכם פורץ דלתות מוסמך או בעל מקצוע עם ניסיון וותק רבי שנים בתחום המנעולנות על מנת שייתן לכם את השירות המספק והאמין ביותר.

התייעצו עם מנעולן בראשון לציון בשיחת הטלפון הראשונית אם אתם לא בטוחים באיזה סוג דלת מדובר או מדוע היא נתקעה ומה הסיכוי לפרוץ אותה בכלים סטנדרטיים ובלי לפגוע במבנה שלה.

מחיר החל מ- 200 ₪

החלפת צילינדר בראשון לציון

אם אתם רוצים להחליף את המפתח לבית, אם איבדתם את המפתח היחיד שלכם או שפרצו לכם לבית ופגעו במנגנון הצילינדר או שיש לכם חשד שגורמים מפוקפקים השיגו עותק של המפתח שלכם – אתם זקוקים להחלפת צילינדר שריונית חסם בדלת הבית או המשרד שלכם.

אל תזניחו טיפול במנעול אשר "עושה בעיות" – כזה אשר חורק, משמיע קולות משונים, לפעמים מאפשר למפתח להסתובב במנגנון המנעול ולפעמים לא, נתקע או קשה לסיבוב, וכן הלאה. שחיקה ובליה של הצילינדר יכולים להחמיר לאט לאט ברקע במשך הרבה זמן עד שהמנגנון ייתקע סופית בדיוק ברגע הכי פחות מתאים ואז התיקון עלול להיות בעייתי ויקר יותר.

מנעולן יגיע לבצע החלפת צילינדר בראשון לציון עבור כל סוגי הצילינדרים והמנגנונים. קיימים בשוק יותר סוגי צילינדרים מכפי שרוב האנשים מודעים: צילינדר אחיד, צילינדר עם כרטיס חכם, צילינדר לשון, צילינדר גלגל, צילינדר כפתור ועוד.
הזמינו מנעולן בראשון לציון גם לתיקון והחלפת צילינדר מולטילוק, צילינדר רב בריח, MT5, צילינדר ייל סמארט או צילינדר מגנום.

כאשר תזמינו מתקין צילינדר לבצע את השירות אצלכם בבית, במשרד או בבניין הוא מגיע מלכתחילה עם צילינדר חלופי כדי לבצע את העבודה במהירות ולשחרר אתכם לשאר עיסוקיכם למשך היום.

עדכנו מראש את מתקין הצילינדר איזה סוג מנעול או דלת יש לכם, ומה סיבת ההחלפה. ייתכן שהמנעולן יעדיף דווקא לתקן את המנגנון הקיים או לבקשתכם יחליף אותו בדגם מתקדם ומאובטח יותר. אבל ברוב המקרים, כנראה שיגיע עם עותק חדש של אותו מנגנון שכבר יש לכם ויחליף ביניהם כך שלא תרגישו בכלל בהבדל.

מחיר החל מ- 300 ₪

פורץ כספות בראשון לציון

פריצת כספת היא עבודה שונה במעט מעבודתו הרגילה של פורץ המנעולים. ובכל זאת, אם נתקלם בבעיה עם פתיחה או נעילה של כספת מכל סוג, לא תתקשו למצוא פורץ כספות בראשון לציון.
ישנם הבדלים משמעותיים בין כספת ביתית לבין כספת במשרד, וכמו כן יש לשים לב באיזה סוג כספת מדובר:

  • כספות דיגיטליות כוללות מנגנון אלקטרוני חשמלי שיש להתנהל מולו בכלים המתאימים.
  • כספות כבדות נועדו לספק ביטחון מוגבר לחפצים שבתוכן ולמנוע אפשרות של גניבת הכספת כולה כמכלול.
  • כספות חסינות אש מצטיינות בשמירה על חומרים דליקים כגון מסמכים אישיים, כסף מזומן, אוספי בולים נדירים וכן הלאה. פורץ הכספות יתחשב באותן רגישויות במהלך עבודתו מול הכספת.
  • כספות משוריינות עמידות במיוחד בפני ניסיונות פריצה, אבל לא ימנעו מפורץ הכספות המקצועי לסיים את השירות שלמטרתו שכרתם אותו.

השורה התחתונה היא – ניתן לאתר בעל מקצוע אמין ומקצועי לטיפול בכל בעיה שבה נתקלתם בעבודה עם הכספת האישית שלכם.

עבודתו של פורץ הכספות מתחילה בשיחה הראשונית איתכם. הוא ירצה לדעת איפה ממוקמת הכספת, האם היא אישית או עסקית, אילו טכנולוגיות מוטמעות בה וכן הלאה.

צורת הטיפול משתנה בין כספות כבדות לקלות יותר, ולעתים דורשות אפילו סט כלי עבודה שונה ומותאם לסוג העבודה.
לאחר השיחה, פורץ כספות מוסמך יגיע למקום שבו אתם נמצאים ויטפל בבעיה בדיסקרטיות, האמינות והחשאיות המצופים במצב רגיש שכזה.

פורץ כספות מוסמך לא ישאיר אתכם ללא פתרון בסוף הטיפול בבעיה, והמסמכים האישיים או בעלי הערך שלכם לא יישארו ללא הגנה במהלך העבודה או לאחריה.

מחיר החל מ- 200 ₪

שירותי מנעולנים בראשון לציון עם פורטל מנעולנים 247

עבודתו של מנעולן בראשון לציון רחבה ומגוונת, ודורשת ניסיון ומקצועיות רבים. מנעולנים עוברים הכשרה מקצועית יסודית לפני שהם מוסמכים להתחיל בעבודה, וגם לאחר מכן הם נדרשים להישאר עם אצבע על הדופק ולהיות מעודכנים תמיד בסוגי המנגנונים החדשים שיוצאים לשוק, שיפורים שנעשים במותגי הצילינדרים השונים, מערכות הנעילה האלקטרוניות וכן הלאה. פורטל מנעולנים 247 הוא המקום שבו תוכלו למצוא את כל המנעולנים המקצועיים והנחשבים ביותר בקלות ובמהירות. חפשו החלפת מנעולים בראשון לציון 24 שעות ביממה ותמיד תוכלו למצוא את בעל המקצוע המתאים שיכול לפתור לכם את הבעיה ולהחזיר לכם את השקט הנפשי.

מנעולנים בראשון לציון 24 שעות ביממה בפורטל מנעולנים 247