להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

כמאמר הידוע "ביתנו הוא מבצרנו" – הבית שלנו הוא המקום להרגיש אליו שייכות וביטחון. אחת הדרכים להרגיש ביטחון אמיתי בבית שלנו היא לדאוג שהדלת תהיה נעולה כמו שצריך בזמן אמת! קראו עוד אודות דלת פלדלת, החלפת מנעול פלדלת, בחירת המנעול ונושאים רלוונטיים נוספים.

החלפת מנעול פלדלת 24 שעות ביממה

שירות החלפת מנעול פלדלת במחירים הכי משתלמים מ 200 שקלים!
מנעולן מוסמך להחלפת מנעולים לכל סוגי הדלתות
מנעולן מוסמך להחלפת מנעול פלדלת בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

 

החלפת מנעול פלדלת

החלפת מנעול פלדלת, מנעול עליון לפלדלת ומה שביניהם

לפני שנעסוק בהחלפת למנעול פלדלת, יש לעסוק בכמה נושאים קודם. פלדלת מבית הייצור של רב בריח היא מהדלתות הנפוצות בשוק הישראלי. דלת הפלדה מקנה לנו ביטחון ומאפשרת שמירה אולטימטיבית על הבית. איך מתבצעת פריצה של דלת? מה עושים כשצריך להחליף צילינדר פלדלת? איך בוחרים באיש המקצוע המתאים לביצוע העבודה? כל השאלות הללו מעסיקות ישראלים רבים, כאשר כל השאלות הללו קשורות, איך לא, למנעול הדלת עצמה או למנעולים המותקנים בה (במידה ויש יותר מאחד).
אגב, חשוב לציין כבר עכשיו, כי תמיד מומלץ להתקין גם מנעול עליון לצד המנעול הרגיל בדלת (זה שאליו נכנס המפתח). המנעול העליון יכול להיות מכמה סוגים, לרבות כזה הכולל צילינדר (כפי שנסביר בהמשך).

כמה מילים חשובות על מנעול פלדלת

חשוב להדגיש – סוג הדלת לא משפיע על טיב המנעול. אמנם דלת פלדלת מגיעה עם מנעול כזה או אחר אבל לא מדובר בגזרת גורל ואין דבר אותו אי אפשר לשנות או לשפר. כמו במקרים אחרים גם כאן שווה להתייעץ עם איש מקצוע שיעזור לכם למצוא מנעול טוב ואיכותי בטווח המחירים האפשרי עבורכם, לצד שיקולים נוספים. כך למשל, אם אתם בוחרים לקחת מנעול פחות איכותי במחיר זול יותר וודאי שזה אפשרי, אולם שכללו בהחלטה גם את המחיר הצפוי להחלפת מנעול פלדלת.

דלת פלדלת מלווה על פי רוב במנעול צילינדר מתוצרת רב בריח. מנעול צילינדר למעשה זה מנעול המבוסס על גליל המסתובב באמצעות פינים. הפינים מסודרים בסדר מסוים המתאים בצורתו למפתח. תפקיד המפתח הוא לסובב את הפינים, מה שיאפשר הכנסה של הלשונית לדלת ובעקבותיה פתיחה של הדלת.

מנעול צילינדר הוא מנעול שכיח ומגיע במגוון צורות ודגמים להם יתרונות שונים. בשוק קיימים דגמים פשוטים במחירים נמוכים הנפתחים באמצעות מפתח רגיל וכאלה המופעלים ע"י מנגנון ביומטרי או כרטיס חכם כאשר העלות שלהם יכולה להגיע לכמה אלפי שקלים. התאמת מנעול פלדלת צריכה להיעשות תוך שיקול דעת בהתאם לצרכים של הבית או המשרד.

באילו מקרים יש לבצע החלפת מנעול פלדלת?

כל מנעולן מנוסה יגיד לכם כי בהרבה מהמקרים ניתן היה למנוע את הנזק מראש. זה נכון שקיימים מקרים בהם הדלת נעולה, אין ברירה ויש להזמין מנעולן שיפרוץ את הדלת. אבל, צריך לזכור כי מנעול לא נהרס ביום אחד. בדרך כלל ניתן להבחין במנעול פגום מבעוד מועד. הבאנו לכם כמה סימנים לפגם אפשרי במנעול:

  1. המפתח מסתובב בקושי. פתיחת דלת הבית צריכה להיעשות בקלות. אין סיבה להתאמץ לצורך פתיחת הדלת יתר על המידה. במידה וזה המקרה שווה להתייעץ עם בעל מקצוע ולשקול החלפה של המנעול.
  2. המנעול נפתח בקלות רבה מדי. במידה והמנעול נפתח בקלות רבה מדי זה עלול להתריע על מנעול שנשחק מרוב שימוש. במקרה מהסוג הזה עולה החשש כי הדלת תהפוך לקלה לפריצה עבור גנבים ולכן ההמלצה היא גם במקרה הזה להתייעץ עם מנעולן מוסמך.

בשני המקרים הללו לא תמיד קל להבחין בכך שיש צורך בהחלפת המנעול בדלת, קיימים מקרים נוספים בהם החלפת המנעול מובנת מאליה:

  • החלפת מנעול לדלת פלדלת במקרה של מעבר דירה: מעבר דירה מצדיק החלפת מנעול במרבית המקרים. הסיבה לכך היא שאתם לא רוצים שמפתחות הבית שלכם יסתובבו אצל אנשים לא מוכרים. החלפה של המנעול יכולה למנוע זאת ולחזק אצלכם את תחושת הביטחון.
  • התקנה מחדש של מנעול לדלת פלדלת במקרה של מפתח תקוע או שבור: מקרה מהסוג הזה הוא הקיצוני יותר וכזה שאי אפשר להתכונן אליו. כאשר המפתח תקוע או שבור בחור המנעול יש להתקשר למנעולן שיסייע בפריצת הדלת.

מה ההבדל בין מנעולן לפורץ דלתות?

ההבדל המרכזי בין מנעולן לפורץ דלתות הוא בעיקר בהיקף ההכשרה וההתמקצעות של כל אחד מהם. פורץ דלתות מתמקצע רק בפתיחה של דלתות ומנעולים בעוד המנעולן מתמחה גם בהרכבה, החלפה ותיקון של דלתות ומנעולים, שכפול מפתחות בעת הצורך, פתיחה של כספות ועוד. המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 מקבלים אישור עבודה מיוחד לעסוק במקצוע בנוסף על קבלת תעודת יושר מהמשטרה. המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 מגיעים עם מעין 'מעבדה קטנה' שתשמש אותם לפתרון בעיות ותקלות שונות ומגוונות ולהתקנת מנעול או דלת חדשים במקרה הצורך. כך שבחירה במנעולן יכולה לא רק להבטיח את פתיחת הדלת אלא גם החלפה נכונה אשר תהווה פתרון יעיל ומקצועי לאורך זמן.

כמה עולה החלפת מנעול פלדלת?

כאשר אנו ניגשים לדבר על מחירים צריך להבין כי מחיר התקנה הוא הסכום של שני פרמטרים מרכזיים:

  1. מחיר החלפת מנעול פלדלת מבחינת העבודה עצמה. מחיר העבודה עצמה מושפע לרוב מהשעה ביום בה הגיע איש המקצוע ומעד כמה מורכבת העבודה אותה הוא נדרש לעשות. במרבית המקרים מחיר העבודה לא יעלה על כמה מאות שקלים בודדים. אנו יכולים להבטיח כי המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 יעניקו את השירות הטוב ביותר במחירים שווים לכל כיס.
  2. מחיר החלק אותו יש להחליף: במקרה הזה המחיר משתנה מפריט לפריט. כאשר אנו מדברים על החלפה של מנעול פלדלת מחיר הפריט יכול להתחיל בכמה מאות שקלים ולהגיע למחירים גבוהים בהרבה, בהתאם לבקשת הלקוח והצרכים המשתנים. אותו הדבר נכון לגבי דלת פלדלת חדשה או התקנת דלת פלדלת באופן כללי, החלפה של ידית פלדלת ועוד. אנחנו בפורטל מנעולנים 247 שמים לנו למטרה להשתמש בחלקים איכותיים של המותגים המובילים בארץ ובעולם.

לסיכום, אילו שירותים ניתן לקבל ממנעולן מוסמך?

  • פריצת דלת פלדלת
    במקרה של דלת טרוקה או דלת פלדלת נעולה. ההבדל בין דלת טרוקה לנעולה הוא בכך שדלת טרוקה היא למעשה דלת לה ידית פתיחה רק מהדופן הפנימית. מה שמאפשר נעילה של הדלת מבחוץ על ידי סגירתה בלבד. זה לעומת דלת תקועה או נעולה שם קיימת בעיה כזו או אחרת במנעול שהובילה לנעילה של הדלת.
  • החלפת ידית פלדלת ישנה
    אם בגלל תקלה טכנית או בשביל העיצוב. בכל אחד משני המקרים מדובר בפעולה פשוטה יחסית. מטרת העל של המנעולן תהיה לבצע את ההחלפה בצורה שלא תזיק לדלת. אמנם ניתן לעשות את ההחלפה באמצעים ביתיים, אבל אם אתם רוצים להבטיח את שלמות הדלת לאורך זמן – שווה להיעזר במנעולן מוסמך.
  • החלפת מנעול
    במידה ומנגנון הנעילה נשחק או נהרס יש להחליפו. החלפה של המנעול היא פרוצדורה לא מורכבת אבל היא כן דורשת ידע מספיק כדי להחליף את המנעול הישן במנעול טוב ואיכותי בצורה שלא תפגום בדלת.
  • החלפת לשונית בדלת פלדלת
  • לעיתים יש תקלה במנגנון הנעילה אבל לא במנעול עצמו. במקרים כאלה חבל להוציא כסף מיותר על החלפת המנגנון כולו כאשר הבעיה יכולה להיות רק בלשונית הדלת בלבד. העניין הוא שבדרך כלל קשה להבין איפה הבעיה ממוקמת במידה ואתם לא אנשי מקצוע. מנעולן אמין ומנוסה ידע להגיד לכם בדיוק איפה הבעיה נמצאת ומה הדרך הטובה ביותר לפתור אותה בלי להוציא מכם כסף יקר.
  • התקנה של דלת פלדלת
    במידה ואתם בוחרים להחליף את הדלת ניתן לבצע התקנה של דלת חדשה. כאמור, גם במקרה הזה, כדאי להיעזר בבעל מקצוע כדי שהתקנת הדלת החדשה תיעשה ביעילות ובמהירות ללא פגיעה מיותרת במשקופים.
  • התקנה של מנעול עליון לפלדלת
    כאשר רוצים להגביר את תחושת הביטחון ניתן להוסיף למנגנון הנעילה הקיים מנעול עליון נוסף. היתרון הברור של צעד מהסוג הזה הוא הוספת מכשולים לפורצים פוטנציאלים. יתרון נוסף הוא שלמנעול צילינדר, הנפוץ בדלתות פלדלת ישנם כמה סוגים. ניתן להשתמש במנעול התחתון בצילינדר מסוג אחד ובמנעול העליון בצילינדר מסוג אחר, המאפשר לנעול את הבית על ידי מפתח קבוע בחלק הפנימי של הדלת. מה שמאפשר למעשה נעילה של הבית מבפנים ללא צורך במפתח חיצוני.

למה חשוב להיעזר באיש מקצוע הזמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה

אנחנו בעידן האינטרנט. על פניו אין תחום אותו לא ניתן ללמוד בעזרת שיטוט קטן על פני הרשת. אלא שכאשר אנחנו מגיעים לדבר החשוב ביותר והוא הביטחון שלנו ושל בני ביתנו, חשוב להיות בטוחים כי העבודה מבוצעת על הצד הטוב ביותר. יתרה מזאת, לא פעם לקוחות רבים מעידים על ניסיונות שווא של תיקון מנעול או תיקון דלת פלדלת, שלא רק שלא צלחו אלא הביאו ליותר נזק, מה שהשפיע כמובן על התיקון, למשל במקרה בו היה צורך בהחלפת הדלת כולה, כתוצאה מהרס המנגנון. בכל הנוגע להחלפת דלת פלדלת מחיר השירות והדלת יכול להיות מטבע הדברים גבוה. לכן, ההמלצה שלנו, לפני שאתם עושים צעד כזה או אחרת הרימו טלפון וודאו כי התיקון מבוצע על ידי אנשי מקצוע מיומנים היודעים את העבודה.

ההמלצה הזו נכונה בכל מקרה ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתיקון שיש לעשותו מעכשיו לעכשיו. אנחנו מאחלים לכם כי לעולם לא תתקלו בסיטואציה הזו, אבל אם קרה והדלת לא נפתחת בכל שעה ביממה, אל תהססו לפנות למנעולן מיומן ומקצועי. אמנם הלחץ והשעה המאוחרת יכולים לאיים ברגעים הראשונים, אבל בשביל שהתיקון אותו תקבלו באמת יפתור את הבעיה מיסודה ולא יחמיר אותה אנו ממליצים בכל לשון של בקשה לפנות לאיש מקצוע המבין בנושא.

שאלנו את המומחים שלנו מה שני הטיפים המנצחים שלהם לבחירת מנעולן מקצועי:

  1. קראו המלצות. גם אם אתם צריכים סיוע במהירות, אל תוותרו על קריאת שתיים או שלוש המלצות לפני שאתם מתקשרים למנעולן. ההמלצות האלה יתנו לכם תמונה מהימנה על טיב השירות אותו תקבלו בפועל.
  2. הסבירו למנעולן מה הבעיה כבר בשיחת הטלפון וודאו כי הוא יודע לעשות את העבודה. כמו בכל תחום גם בתחום המנעולים יש אנשי מקצוע טובים יותר ויש כאלו שפחות. בירור מקדים עם המנעולן בו בחרתם יכול לתת לכם מושג כללי על אופן העבודה של איש המקצוע בו בחרתם. היתרון הנוסף של שיחה מקדימה ממוקדת ומקצועית היא שכאשר אתם מסבירים מה בדיוק הבעיה למנעולן יותר קל להגיע כבר עם הכלים המתאימים מה שמייעל את העבודה. אמנם זה נכון שלאיש מקצוע מנוסה אמורים להיות כל הכלים בהישג יד. אבל אין ספק שהכנה מוקדמת פשוט יכולה לקצר את התהליך בהרבה.

כאמור, בית הוא הנכס הגדול ביותר. הביטחון שלכם ושל יקירכם חשוב לאין שיעור. לכן, אין להקל ראש בבחירת אנשי מקצוע טובים ומוצרים איכותיים שיבטיחו סגירה נכונה של דלת הבית ומנגנון הנעילה. המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 מוכשרים לעבודה עם מגוון גדול מאוד של דלתות ומנעולים, ביניהם גם מנעולים בדלתות פלדלת. אנשי המקצוע של מנעולנים 247 מצוידים בתעודת יושר מהמשטרה ותעודת עבודה ממשרד הכלכלה. אצלנו בפורטל מנעולנים 247 לא מתפשרים על איכות. כל זאת כדי שנוכל לאפשר לכם להישאר עם ראש שקט לטווח ארוך.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל עת ומתחייבים שתקבלו שירות אישי ומקצועי.

החלפת מנעול פלדלת 24 שעות ביממה – לשירותכם עם צוות פורטל מנעולנים 247