להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

מולטילוק הינה חברה אמינה ומוכרת אשר מוצריה מסייעים ללקוחות רבים בישראל לשמור על בטיחות ביתם או מקום העבודה באמצעות מוצרים שונים, לרבות צילינדרים איכותיים. מכיוון שלקוחות רבים המגיעים לצוות המקצועי של פורטל מנעולנים 247 מכירים את המותג ומעוניינים לדעת יותר על הנושא, הכנו לכם מאמר ממצה על תחום החלפת הצילנדרים בכלל, והחלפת צילינדר מולטילוק בפרט.

החלפת צילינדר מולטילוק 24 שעות ביממה

שירות החלפת צילינדר מולטילוק במחירים הכי משתלמים מ 300 שקלים!
מנעולן מוסמך להחלפת כל סוגי צילינדרים
מנעולן מוסמך להחלפת צילינדר מולטילוק בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

להזמנת שירות החלפת צילינדר מולטילוק חייגו: 072-372-8445

החלפת צילינדר מולטילוק

החלפת צילינדר מולטילוק מחיר

אז בואו נתחיל בסקירה קצרה של הצילינדרים מבית מולטילוק: מדוע כדאי לבחור בהם? ראשית, מעבר לעובדה שמדובר בחברה איכותית ביותר בעלת "שם" בשוק הישראלי ובכלל, חשוב לדעת כי הצילינדרים של מולטילוק מיוצרים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. כמו כן, הם מתאימים למגוון רחב של דלתות, החל מדלתות סטנדרטיות של דירות או בתים ועד לדלתות תעשייתיות ועוד. חברת מולטילוק מקפידה על הביטחון ובפרט על בקרת הביטחון או השכפול, כפי שנהוג לכנות אותה בעולם המנעולים. הכוונה בבקרה זו היא לפונקציות מגוונות שנועדו למנוע פריצות, להקשות על חדירה למרחב על ידי פגיעה או פתיחה לא חוקית של דלת בפריצה שקטה, וכדומה.

החלפת צילינדר מולטילוק

אחרי שהרחבנו מעט על מולטילוק עצמה, יש כמה דברים שהיינו רוצים שתדעו לפני שאתם ניגשים לבחור צילינדר, מנעול או מנעולן. נעבור מהקטן לגדול: הצילינדר, הוא בעצם כינוי למנגנון נעילה אשר מתייחס למנעולים פשוטים יחסית מבחינת התפקוד, אך יכולים להיות בהחלט בטוחים כאשר הם מיוצרים ומותקנים כראוי. הצילינדר מבוסס על גלגל קטן המסתובב בתוך המנעול ובעזרת פינים ייעודיים מכניס או מוציא את הזיזים ממקומם הייעודי במשקוף. הצילינדר אם כך, זהו רק חלק במנעול לתוכו נכנס המפתח. המנעול נשאר קבוע בדלת (בדרך כלל) ואותו קשה יותר ויקר יותר להחליף. במאמר מוסגר נציין, כי פריצות אגרסיביות יכולות לפגוע לא רק בצילינדר, אלא גם במנעול כולו, לכן מראש עדיף להשקיע בצילינדר איכותי אשר ימנע פריצות מלכתחילה.

מדוע כדאי להזמין מנעולן להחלפת צילינדר מולטילוק ובכלל?

ובכן, בין אם מדובר בהחלפת צילינדר מולטילוק ובין אם לא (למרות שכאמור, מדובר בצילינדרים מומלצים), עדיין חשוב מאוד להזמין מנעולן מקצועי אשר יוכל להחליף לכם את הצילינדר באופן המיומן והבטוח ביותר. מנעולן מקצועי יוכל גם להסביר לכם על סוגי צילינדרים שונים ולעזור לכם לבחור את המוצר המתאים עבור הדלת שלכם, בין אם מדובר בהחלפת צילינדר בדלת פלדלת או כל דלת אחרת.

מתי רצוי להחליף צילינדר?

את הצילנדר אנחנו תמיד ממליצים להחליף בזמן, כלומר לא רק אחרי שכמעט נתקעתם בחוץ, או אחרי שכבר חלילה המנעול לא נפתח (הרשו לנו לשים בצד את נושא הפריצות, מכיוון שזהו נושא חשוב הראוי למאמר בפני עצמו, בכל הנוגע להחלפת צילינדרים). קיימים כמה סימנים שיכולים להעיד על צילינדר הראוי להחלפה:

  • תחושה שהמפתח לא מסתובב חלק כמו שהיה בעבר
    בעיה כזו יכולה להעיד אמנם על צורך בשימון, אולם יש לזכור כי היא יכולה להעיד גם על בעיה בצילינדר, לרבות מקרים של בלייה.
  • קולות חריקה הבוקעים מן המנעול בעת סיבוב המפתח
    קולות חריקה יכולים להעיד גם כן על בעיות שונות בצילינדר, בייחוד אם הם נשמעים תוך כדי סיבוב המפתח ולא בזמן אחר.
  • מנעול אשר לסירוגין לא נפתח
    פעמים רבות, אנשים מנסים להיאבק עם המפתח, בדומה למה שציינו לעיל, אולם כאשר המפתח חוזר לתפקד לכאורה כרגיל, אז קיימת תחושה שהכל בסדר, בעוד שיכול מאוד להיות שנגרם נזק למפתח, לצילינדר או למנעול תוך כדי הנסיונות.

ללא איש מקצוע, קשה יהיה לקבוע האם הבעיה היא רק בצילינדר עצמו, או גם במנעול כולו.

מעוניינים בהחלפת צילינדר מולטילוק? צוות פורטל מנעולנים 247 זמין עבורכם עשרים וארבע שעות ביממה במגוון אזורים בארץ! צרו קשר ונדאג לשלוח אליכם עם מנעולנים ופורצי מנעולים מקצועיים ואמינים בעת צרה!

החלפת צילינדר מולטילוק 24 שעות ביממה – לשירותכם עם צוות פורטל מנעולנים 247

להזמנת שירות החלפת צילינדר מולטילוק חייגו: 072-372-8445