להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

יש בביתכם דלת זכוכית? גיליתם בעיה במנעול הדלת? על מנת לשמור על בטיחותכם ובטיחות שאר בני הבית כדאי להזמין בהקדם שירות תיקון דלתות זכוכית של מנעולן מקצועי. אנו בפורטל מנעולנים 247 נשמח להעמיד לשירותכם מנעולן מנוסה שיגיע אליכם תוך 30 דקות מרגע הקריאה.

תיקון דלתות זכוכית 24 שעות ביממה

שירות תיקון דלתות זכוכית במחירים הכי משתלמים מ 200 שקלים!
מנעולן מוסמך לתיקון דלתות זכוכית וכל סוגי ההדלתות
מנעולן מוסמך לתיקון דלתות זכוכית בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

להזמנת שירות תיקון דלתות זכוכית חייגו: 072-372-8445

 

תיקון דלתות זכוכית

אנחנו ממליצים להמשיך ולקרוא את המאמר הבא העוסק בתיקון דלתות זכוכית בדגש מיוחד על בטיחות הנעילה בדלתות זכוכית בפרט ובכלל הדלתות.

היכן נעשה שימוש בדלת זכוכית?

דלתות זכוכית הן בין הדלתות הנפוצות בעולמנו הנמצאות בבתים פרטיים ובבתי עסק. יתרונן של דלתות הזכוכית נובע מהיותן שקופות, מה שמעניק מראה יותר "פתוח" לחלל, והן מהוות חומר טבעי המשתלב מעולה עם חלונות עץ, מרפסות, דלתות משרדים, חנויות ועוד. מטבע הדברים, כאשר יש דלת, בדרך כלל יש גם מנגנון נעילה הנלווה אליה, אולם בשונה מדלתות אחרות, כאן לא ניתן להתקין את מנגנון המנעול בתוך הזכוכית עצמה ולכן, הוא מותקן במסגרת הדלת העשויה בדרך כלל ממתכת.

חשיבות נעילת דלת זכוכית

במקרים רבים, דלת הזכוכית מתפקדת כמעין דלת ראשית שניה של הבית או כדלת ראשית של המשרד. ניתן למצוא דלתות זכוכית ביציאה לחצר או אפילו כדלתות מרפסת. המשמעות המעשית של התפקוד הזה, היא שהמנעול אשר יותקן בדלת צריך להיות מספיק בטוח, כלומר כזה שימזער ככל הניתן את הסיכוי לפריצות ומעבר לכך, גם יתפקד כראוי שנים רבות מבלי שתצטרכו להחליפו או לתקנו.

מתי נידרש תיקון דלתות זכוכית?

דלתות זכוכית נפוצות כאמור במגוון מרחבים, הן המרחב הפרטי והן במרחב העסקי. לכן התקלות הפוטנציאליות של דלת זכוכית הינן מגוונות יחסית. עם זאת, קיימות כמה תקלות נפוצות אותן ננסה למנות כעת:

  • פגיעה בזכוכית עצמה: למרות שלא מדובר בתקלה נפוצה מאוד, משום שדלתות זכוכית מיוצרות באיכות גבוהה מאוד ומזכוכית כפולה, עדיין, היות ומדובר בזכוכית, תקלות תמיד יכולות להתרחש.
  • חיכוך לא נכון בין דלת הזכוכית לרצפה או לקיר: דלתות זכוכית עשויות מכמה שכבות זכוכית המחוברות יחד למסגרת מתכת שמפרידה בינה לבין הרצפה, מכילה את מנגנון הנעילה וכו’. מסיבות שונות, לפתע בעת הזזת דלת הזכוכית מתחילים להישמע רעשים, הדלת לא זזה כראוי או לא ננעלת כראוי עקב תזוזה במקום הפיזי של הדלת. במקרה כזה, ייתכן שהבעיה הינה במיקום הדלת או אפילו במנגנון הנעילה אשר זז בפנים וגורם לתזוזת הדלת.
  • בעיה נקודתית במנעול: כמובן שלצד כל הבעיות הרחבות אשר הזכרנו כאן, קיימות גם בעיות ספציפיות הנוגעות למנגנון הנעילה של דלת הזכוכית.

תיקון מנעול בדלת זכוכית

תיקון מנעול בדלת זכוכית צריך להיעשות על ידי מנעולן דלתות מקצועי, בעל תעודות הסמכה מתאימות וכמו כן, גם בעל ניסיון מתאים. צריך לזכור כי דלת זכוכית הינה דלת יחסית עדינה, למרות הזכוכית האיכותית ממנה רוב הדלתות מורכבות כיום. ניסיון לא נכון או אגרסיבי מדי יכול לפגוע בה ובנוסף, ייתכן מאוד שהבעיה איננה במנעול, אלא יש צורך בתיקון חלקים אחרים בדלת, כגון המסילות, מסגרת ועוד. מנעולן מקצועי ואמין ידע לסייע לכם וגם להתריע בכנות, אם צריך, כי הבעיה איננה במנעול.

הסימנים לכך שהגיעה העת לתיקון דלת זכוכית

לקראת סיום המאמר, נרצה לתת לכם כמה טיפים הנוגעים לסמני בלייה במנעול. טיפים אלו יסייעו לכם לדעת מתי יש צורך לקרוא למנעולן, לפני שכבר מאוחר מדי ויש לפרוץ את המנעול.
דגש ראשון ולכאורה מובן מאליו – הזמינו מנעולן במידת הצורך כדי למנוע נזקים עתידיים. אנשים רבים בוחרים להמתין, ולפעמים שלא בצדק, כאשר הם שמים לב שמשהו לא תיקן עם המנעול בבית. במקרה כזה, נדגיש כי הזנחת מנעול יכולה לגרור נזקים ישרים ועקיפים, בין אם מדובר למשל בהיתקעות מחוץ לדלת דווקא מתי שהכי פחות נוח, ובין אם מדובר על מקרים כמו בליית המנעול ברמה שהסגירה כבר איננה בטיחותית.
סימן ראשון: מפתח שנתקע או לא מסתובב כראוי. בעיה זו יכולה להיות בזיזי הדלת, או אפילו במנגנון המנעול עצמו, לרבות בבלייה פנימית המחייבת פתיחה והחלפת מנעול.
סימן שני: דלת שזהה קלות בעקבות נעילה. לעיתים, כשהמנעול לפתע לא סוגר את הדלת כמו שצריך, הדלת משנה מעט מזוויתה לאחר הנעילה.
* בשני מקרים אלו ודומים להם מומלץ להיוועץ עם מנעולן מוסמך.

כמה עולה תיקון דלתות זכוכית?

זקוקים לתיקון דלתות זכוכית ואתם מעוניינים להיוועץ עם איש מקצוע מתחום המנעולנות? מעוניינים לתקן את מנגנון הנעילה בדלת? שואלים את עצמכם כמה עולה תיקון דלת זכוכית? צרו קשר עם המקצוענים של פורטל מנעולנים 247, מסרו לנו פרטים אודות סוג הדלת והתקלה ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מדוייקת ואטרקטיבית ונעמיד לרשותכם מנעולנים מקצועיים בכל שעה ביממה.

תיקון דלתות זכוכית 24 שעות ביממה – לשירותכם עם צוות פורטל מנעולנים 247

להזמנת שירות תיקון דלתות זכוכית חייגו: 072-372-8445