להצעת מחיר וייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים

לקוחות ממליצים:

למה דווקא אנחנו?

מעוניינים בתיקון דלת ממד? רוצים לקבל הצעת מחיר מאנשי מקצוע בעלי תעודות הסמכה אמינות לביצוע העבודה? צרו קשר עם צוות מנעולנים של פורטל מנעולנים 247. אנו נדאג לצוות לכם אנשי מקצוע לשירותכם, אשר זמינים 24 שעות ביממה!

תיקון דלת ממד 24 שעות ביממה

שירות תיקון דלת ממד במחירים הכי משתלמים מ 200 שקלים!
מנעולן מוסמך לתיקון דלת ממד ולכל סוגי הדלתות
מנעולן מוסמך לתיקון דלת ממד בעל תעודת יושר מהמשטרה
התקשרו עכשיו ונגיע בתוך 30 דקות!

להזמנת שירות תיקון דלת ממד חייגו: 072-372-8445

 

תיקון דלת ממד

חשיבות דלת הממד ומנגנון הפתיחה / סגירה

חדר ביטחון הוא לא דבר זר לישראלים רבים. לצערנו מדינת ישראל חיה תמיד תחת איום תמידי. לכן, אין ספק כי קיימת חשיבות גדולה לתקינותו של הממד הביתי או כזה שנמצא במרחב הציבורי. זה נכון שלא פעם הממד משמש כחדר משחקים או חדר מוזיקה בבתים רבים וזה בשל הבידוד שלו המונע חדירה של רעשים, מה שמוביל משפחות רבות להעלים עין מתקלות שונות המתגלות לאורך הזמן. אלא, שבמקרה חירום כזה או אחר הממד הוא זה שיגן עליכם ועל היקרים לכם מכל. ההמלצה שלנו היא לוודא אחת לכמה זמן כי דלת הממד עובדת כמו שצריך ומוכנה לכל תרחיש כולל כמובן גם את מנגנון הנעילה והסגירה הייחודי.

כמה עולה תיקון דלת ממד ותיקון מנגנון הנעילה

כאשר אנחנו מדברים על דלת ממד אנו צריכים להקפיד כי ההתקנה של דלת הממד או תיקונה נעשים בצורה מקצועית בכלים איכותיים ללא פשרות. אנחנו בפורטל מנעולנים 247 מקפידים על עבודה עם אנשי המקצוע הטובים בתחום. אלה שעברו הכשרה מקצועית ומקיפה כדי שהממד שלכם יהיה מוכן תמיד לכל מקרה.
אולם, גם מחיר הוגן מבחינה אובייקטיבית יכול להיראות יקר לאדם שטרם נתקל במחירי תיקון מנעול דלת ממד. לכן, חשוב להזכיר כבר עכשיו, כי היות ומדובר בדלת כה חשובה בבית וביטחון מנגנון הנעילה שלה כה חיוני, אין מקום לפשרות על המוצר או איש המקצוע.

מדוע חשוב להזמין איש מקצוע לתיקון דלת ממד

בשוק קיימים שני סוגים של דלתות ממד: אלה העשויות פלדה ואלה העשויות ברזל יצוק. התקנים הישראלים קובעים כי על הדלת להיות מוקפת בחומר מבודד עשוי גומי שיתאים בדיוק למידותיו של המשקוף. המטרה היא לבצע חסימה מלאה שתאפשר הגנה במקרה של מתקפת טילים, מתקפה כימית וכיוצא באלו. ידית הממד צריכה לאפשר שני דברים הנדמים כאוקסימורון: מחד – על הידית לאפשר פתיחה קלה ומהירה של דלת הממד, מאידך – יש לוודא שניתן לנעול את דלת הממד ולמנוע חדירה של אורחים בלתי רצויים. כפי שהבנתם, מנגנון הנעילה של דלת הממד הוא מנגנון מורכב. תיקון של דלת ממד ותיקון ידית דלת ממד דורשים ידע רב וניסיון. כמו כן, גם החלפה של המנעול דורשת היוועצות עם איש מקצוע מנוסה שיחווה את דעתו ויבצע את ההחלפה על הצד הטוב ביותר למען הביטחון שלכם ושל בני ביתכם.

איך תדעו שיש צורך לקרוא לאיש מקצוע?

כאמור, דלת ממד היא דלת כבדה המורכבת מחלקים שונים.יש צורך בתיקון דלת ממד במרבית המקרים בתקלות כגון:

  • שקיעה של דלת הממ"ד – במקרה כזה יידרש איזון מחדש של הדלת או במקרי קיצון אף החלפה של הדלת לאלתר.
  • קרע בגומי העוטף את הדלת – תקלה מהסוג הזה אמנם לא נפוצה אבל מהרגע בו היא מתרחשת פתרון הבעיה הוא קריטי. הגומי העוטף את הדלת הוא זה שמאפשר את האטימות של הדלת מה שאמור להגן על בני הבית במקרה של התקפה כימית.
  • פגם במנגנון הנעילה של דלת הממד – מקרה כזה לא ייחודי לדלתות ממד ופעמים רבות יש לטפל בו באותו אופן בו נטפל בבעיות דומות של שחיקה במנגנון הנעילה בסוגים שונים של דלתות. הפתרון יהיה תיקון של מנגנון הנעילה או החלפתה של הידית בהתאמה לסוג התקלה.

איך למדוד מחיר תיקון דלת ממד ולבחור איש המקצוע

תיקון של דלת ממד זו פרוצדורה הדורשת ידע ומיומנות. שלא כמו במקרים אחרים, בכל הקשור לדלת ממד אסור להתפשר. כמו במקרים דומים אחרים, המחיר של תיקון דלת ממד מושפע משני גורמים:

  1. מחיר התיקון עצמו. כמו במקרים דומים אחרים, מדובר בכמה מאות שקלים בודדים. הפרמטר הנוסף שיש להתייחס אליו כאן הוא סוג העבודה: התאמת המשקוף לדלת חדשה, החלפת המנעול וכיוצא באלו. מטבע הדברים מחיר העבודה יושפע מרמת הקושי וזמן העבודה.
  2. מחיר החלק החלופי. במקרה בו נדרשת החלפה של חלק בדלת המחיר יושפע גם ממחיר הפריט עצמו. ניתן להיוועץ במנעולן דלתות כדי לקבל סקירה על החלקים השונים שתעזור לכם לקבל החלטה נבונה שתעמוד במגבלות התקציב.

המנעולנים של פורטל מנעולנים 247 עוברים הכשרה מקיפה כדי שיוכלו לתת לכם את המענה הטוב והמקצועי ביותר. אנחנו דוגלים בשימוש בחומרים איכותיים העומדים בתקנים המחמירים ביותר של התקן הישראלי. אנחנו מזמינים אתכם להיוועץ באנשי המקצוע שלנו בנוגע לתיקון דלת ממד עוד היום כדי שתוכלו להיערך לכל תרחיש בראש שקט.

תיקון דלת ממד 24 שעות ביממה – לשירותכם עם צוות פורטל מנעולנים 247

להזמנת שירות תיקון דלת ממד חייגו: 072-372-8445